- Ehm, hejsan igen?

Ja du, allt har vänt. Livet alltså. Drömmen, framtiden
Typ allt, inget man drömt om kommer hända. och den framtid man velat också.
Livet är riktigt tufft just nu, Datorn har stannat vid sitt bygge. Inte gjort nåt speciellt med den. Bara gjort om rummet en del.
Det jag gör mest nu är fota, och ska börja göra filmer nu.
Vad gör jag nu för tiden?
Deppar, spelar, gråter och sover.
Folk frågar mig hur det är, jag ljuger å säger "bra" inget mer
Sen frågar dom hur det är med mig å theres, då blir man depp igen.
Man kan ju säga så här, jag har förlorat henne.
Så här sitter jag, ensam och väntar på nåt underbart. villket aldrig kommer hända känner jag, så man har ju dagar där man bara vill ge upp.
Jag hade planerat långt innan vad jag skulle göra i sommar, men allt har skitit sig så jag blir i graninge hela sommaren. Jag åker faktiskt upp imorgon. Sen efter söndag blir jag där själv får se hur jag klarar det. Hoppas jag kör ihjäl mig med crossen faktiskt.
Ha det bra, hejsvejs /Robin

Kommentarer

Kommentera:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback