Uppdatering på datorn - ;10:48;

Så här ser det ut nu :)
Ja du, vad gör jag på fritiden? jag pratar med min älskling så mycket jag kan och så mycket hon vill :)
Sen lägger jag ner lite tid på datorn, ja det är väl min lilla hobby typ. Senaste uppdateringen var mina nya fläktar!

Ska ha ett tema i datorn. Svart och rött, därför valde jag mina röda fläktar :)
och väntar på min sleeve som jag beställt från tyskland, hoppas på att det kommer idag faktiskt!

Tänkte sen ladda upp lite bilder på datorn. från första bilden till den senaste så ni kan se själva bygget och alla uppdateringar :)
mvh Robin/eQuDesign!


JAG ÄLSKAR THERES BÄCK! <3

Kommentarer

Kommentera:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback